The Divine Book

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Aduh... macam-macam problem internet ni.. kekadang laju kekadang perlahan. Nasib baik aku tnya kawan-kawan aku dekat facebook. Kekadang dorang pon perlahan jugak. Ada repair apa ntah. 

Dalam bible, diceritakan bahawa Nabi Isa adalah anak tuhan. Apa yang kita paham (menurut Islam) Nabi Isa dilahirkan daripada rahim Mariam selepas Allah memerintahkan Jibrail untuk meniup roh baginda. Terdapat dua persamaan dalam Bible( Injil ) dgn Al-Quran. Nabi Isa dilahirkan tanpa ayah. Lepas tu, semua isi kandungan dah lain. Dekat bawah tu aku ada letak satu video. Nice video. Harap-harap lepas korang baca ni lagi jelas benda apa yang aku nak share dgn korang. 




Dekat intro video tu jgk, penceramah tu (yang janggut putih ) ada sebut, Nama "Muhammad" ada disebut di dalam bible.

...in the old testament bible ( injil ), Song of Solomon, chapter 5, verse 16, in the hebrew (israel language ), the word "Muhammad" appear...


Aku nk upload video.. tak lepas lak... @@ jadi aku bg link ja la wei haha... 


No comments:

Post a Comment